Post by rifenjapara on Feb 8, 2022 13:38:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Village ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Village IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Village 2022 version ▞▞▞
nej tack jag spelar inte det här spelet igen.
Mycket bra. Fantastiskt och beroendeframkallande
super och extraordinärt, Och drakar fantastiska
Jag gillar spelet. Men det låter mig inte logga in på mitt Facebook-konto. Spelet tar mig hela tiden tillbaka till huvudskärmen. Vänligen åtgärda problemen. Spelet stänger mig hela tiden. Jag låter mig fortfarande inte logga in. Vänligen åtgärda problemen
Det här spelet är fantastiskt, jag hade det på min surfplatta. Jag spelade det varje dag och jag älskade det
Det är precis som Dragon City
glad att lära
Staff! - Job Game | Simulator Simulácie zoba
När den här nya uppdateringen väl kom, älskar jag inte spelet lika mycket som jag brukade. Det var bara ett väldigt enkelt spel, men nu är det mycket för komplicerat och släpar bortom det höga helvetet.
Vänligen fixa tilläggen jag älskar det här spelet
Brukade älska detta innan senaste uppdateringen. Nya funktioner utan förklaring av hur de fungerar och när du matar drakar växer de inte. Gillar inte ny grafik, drakar är fula och hotfulla. Spelet släpar mycket och kastar ut dig.
Älskar det här spelet. Mycket beroendeframkallande.
Annonser och annonser jag hatar det
Bytt igen? Och det är värre än tidigare. Du kan göra totalt 4 saker. Köp drakar, utjämna/utveckla dem, skapa ett lag och slåss. Det är hela spelet och det är riktigt tråkigt.
Dragon Village கேஷுவல் stc
Det här spelet kraschar efter 4-5 minuters spel, detta är hemskt.
Jag installerar det här spelet om en regnig dag åtminstone om det kommer kar dunga
Det här spelet var fantastiskt det här spelet är så sött att jag älskar det
Spel
Det är ett fantastiskt spel, men vissa saker behöver ändras.
Dragon Village ミニゲーム assd
Suraj Sahu
Quest är förvirrande hur vet jag vilka som är klara och jag kommer att betygsätta 5
Det här spelet är så hatat eftersom jag redan laddar ner men jag kan inte öppna eftersom det slutar förbjuda det här spelet plss.
Fortsätt stänga av sig själv
Jag bara älskar spelet så mycket
M
Så roligt Jag älskar spelet!!
det här spelet är väldigt, väldigt sugigt👎👎👎
Dragon Village Gündəlik mte
Kastar mig från spelet
Häng men bra
Jag kan inte förstå hur jag ska se hur mycket erfarenhet och pengar jag har, och jag njöt bara inte av det.
För det fryser hela tiden och sparkar av mig
Dragon Village Dažādas spēles xqtv
Dragon Village Boshqalar ztgm
Detta är det bästa resultatet av African American Idol Finale Countdown för att vara lite sedan när han inte är ett problem på jobbet idag och imorgon kväll för nästa dag och 🌃 och söt 🍠 🍟 till middag ikväll med barnen för att titta på roliga tecknade serier och jag måste vara med mig för att göra det åt dig varje 🌃 innan bröllopet är hemma😆😐😯😑
Det är ett bra spel men inte trevligt
Ok så det här är lite som ett spel jag spelade spelet var idle miner och det var lite som det här spelet men idle miner var bättre
Det här spelet är bra varierar bra super bra om jag är på dig jag ska ladda ner det för att stödja det här spelet😍😍😍😍
Jag älskade spelet men efter två till tre dagar slutade det bara fungera
Betalade för $100 dollar på spelet som det tog min momey fick inte mina spelpengar
Det är ett ganska bra spel
Inte samma. Efter uppdatering handlar det om att tjäna pengar. Kostnaderna ökade. Uppgradering av droger är inte möjlig med att inte köpa juveler. Stanna på nivå 100 men spel visa vissa saker bara på nivå 105? Det går inte heller att lägga till öar... Dåligt fixa problemen och ta tillbaka gamla spelsätt.....
Jag looooooove det
Loggade inte på min telefon
Jag gillar spelet men det enda jag inte gillar är att du inte har tillräckligt med ädelstenar för att köpa ädelstenar
Dragon Village Boshqalar ztgm
Jag tror inte
Men du borde prova det